CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 15

MELAKA : EMMA'S WEDDING + HOLIDAY

Weekend lepas kitorang g Melaka..bukan jalan sesaja..dapat jemputan majlis kahwin Emma housemate aku time belajar kat UNISEL dulu..Tahniah Emma...Selamat Pengantin Baru..

Dina xde mood nak bergambar dengan pengantin..Adoyaaaiiii!!!

Dah alang-alang sampai Melaka, tak kan tak berjalan kan?? So, I choose A Famosa Resort for Cuti-Cuti Malaysia..Memang dah lama teringin nak g sini. Ramai yang kata puas hati g A Famosa Resort ni compare kat tempat lain..eerkkk maksud aku kat Melaka nilah. Tu yang nak "mentry" tu.. So aku puas hati tak??? Haa...bacalah entry ni sampai habis ye...

After attend wedding Emma, kitorang pun teruslah g mencarik mana letaknye A Famosa Resort ni..Ni first time pergi, jadinye pandai-pandai sendirilah cari dengan bantuan En GPS dan maps yang dah aku print siap-siap. Pusing punye pusing sampailah kat tempat tujuan...


Sampai hotel dalam kul 5.00 ptg and terus registered sebab aku memang dah awal2 booked.. Dapat kunci terus masuk bilik nak rehatkan badan.. Bilik ok..Bilik air pun best..ada 2 lagi. 1 tempat shower and 1 lagi tempat nak berak je..hahahaha... So, ape lagi bagi Dina mandi dulu... bagi die refreshkan badan jap... asalnye tak nak berkubang dalam bath tub tu..dah lama-lama tak nak kuar lah pulak..Tak caya??? Tengok gambar kat bawah ni....
 
Betapa gembiranye Meadyna siap buat aksi akrobatik lagi dalam air...


1 comment:

kim said...

kak emma yg pernah tido umah kiter dulu tu yer?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...