CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 18

GILER BERBLOGGING

Best ke ade blog ni??? Ni antara soklan2 kawan2 aku yang selalu tanye...Jawapan aku senang je...

OF COURSE LE BEST..

Kenapa aku jawab best..sebabnye dengan berblog aku boleh tambah kawan2 aku..Boleh tambah byk lagi kawan2 di luar sana. Takde lah berkawan dgn orang yg ade ni je..Sometimes tak kenal pon org tu karakter die mcm mane. Tapi dengan berblogging ni, otomatik kite leh tahu karakter orang tu mcm mane..Macam mane aku leh tahu?? Senang je...melalui ayat2 dan tulisan dlm blog diorang je aku boleh tangkap..Boleh tahu orang yg ni lemah lembut, bermotivasi, ibu yang penyayang...person yang happy go lucky..and semua adalah.. Seriusly, memang aku giler dgn blogging sekarang..Walaupun follower tak ramai, tak menjadi masalh besar utk aku.

Dulu memang aku pandang remeh dgn dunia blogging ni. First sekali mak aku sendiri..Jangan tak tahu mak aku de blog and facebook taw!!! Aku tahu dengan blog je lah mak aku boleh hilangkan rasa sunyi dan sedihnye....Dengan bloglah mak aku dapat ramai kawan dari serata Malaysia ni..Dengan blog ni jugaklah salam ukhuwah dan tali persahabatan mak dgn kawan2 nye terjalin..Kadang2 kalau call mak, die akan kata pergi jalan2 kat  rumah kawan blog. G majlis kahwin pon kat kawan blog jugak..So from here, I know with blogging we can get more friends..Boleh kongsi minat and cerita...

Adik aku pulak berblogging dgn dunia korea die..Minat giler betul dgn artis2 korea.. Follower2 die mostly Korean lovers.hahahahaha...Dgn blogging jugaklah die leh wat bisnes...Bisness???? Bisness ape??? Bisness ambik upah wat assignment ke?? Bisness jual top-up??? Ooooh...tidak...!!! Bukan....Walaupun adik aku student kat Uitm tu, takat jual top-up tu perkara biasa...Tapinye die leh generate income lain pulak dengan jual cd cerite2 Korea..Korang kalau nak cerite ape, bagitahulah...(Sara Aci promote sket ni)..Semua koleksi die ade...

Dengan blogging ni jugaklah aku leh tahu aktiviti 2 insan yang amat aku sayangi ni...

Then dengan blogging ni jugaklah aku kenal Izyan. Melalui dielah aku berminat sgt nak joint bisness jual korset ni...Izyan bayak bagi support and motivasi kat aku..Melalui sms, facebook and through blog je kitorg berhubung...Walaupun belum berjumpa face to face lagi, tapi aku dapat rasakan seakan hubungan yg mesra  dan rapat dengan die. Orang kata, kalau kite berniat ikhlas dalam berkawan, Allah akan bagi yang terbaik buat kita...InsyaAllah....

Aku kenal and tahu Hanis, Fazi, Kak Salha and Kak Ayu pon melalu blog jugak..Dengan baca blog diorang lagi tambahkan semangat aku nak menceburi diri dalam berbisness ni.. Bermula dari zero knowledge, tapi tengoklah sekarang...Diorang dah mencapai target yang diorang nak...Insya Allah aku pun nak jadi macam diorang jugak. Mak doakan anakmu ini berjaya dalam bidang keusahawanan dan perniagaan ini ye...InsyaAllah..

1 comment:

kim said...

wahhh...cantek blog....
thanx promote...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...