CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 21

SORRY FOR LONG SILENT!!!



Assalamualaikum n salam sejahtera kepada followers2 dan pembaca blog ini..
(Ade lagi kerrrrr????) 
Sorry for long silent...malas tahap langit ketujuh ibaratnye untuk mengupdate..Setahun aku tunggu seru nak update blog...Last post adelah tahun lepas kan..ehheehehehehe..tu post sebelum bersalin..n now anak pun dah nak masuk 1 tahun awal bulan depan.. dan yg seronoknye aku pregnant lagi ni ha....Alhamdulillah..rezeki Allah bagi..

Those yang keep asking me tanye tu ini...terima kasih..yang tanye pasal product Tanameera pon ada... yg tanye pasal supple cup utk mereka yg mempunyai masalah inverted nipple pun ada...yang tanye pasal PB pun ada...n mcm2 lah..Thanks all...tak sangka aku blog yg tak seberapa ni rupenye ade gak yg intai-intai..heheheehehe..

Ok u'allss i nak bagitahu ni..Actually I dah tak aktif jual PB. Tapi kepada mereka yg nak tahu n tanye I tetap jawab... so that jangan terkejutlah kalau ada sms tanya nak beli PB n tanye mcm mane nak dapatkan...Aku terang2 ckp..dah tak jual..kalau nak boleh contact no ni..no ni..n bla..bla..bla...(even tak jual tapi aku akan bagi no kawan2 aku yg lain yg masih aktif jual). So now jual ape???

Heheheheehehehehehehhehehehehehehhe......

Agak2 korang..aku jual ape lak???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...