CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 22

PREMIUM BEAUTIFUL : FUNGSI LONG BRA

Hai semua...sorry lah lama betul tak update cerita dlm blog ni..dah bersawang sana-sini gamaknye...Korang dah ambik 1 set PB ke belum??? Baik cepat...sebab promo dah nak hbs dah ni...Kalau tak  beli sekarang rugi taw!! Pas ni harga dah will be back to normal..Takde penjimatan sehingga RM800..Tunggu apa lagi...Cepattttt!!!!!

Dengan pembelian 1 set PB, anda akan mendapat 3 item iaitu Long Girdle, Long Bra dan Waist nipper...So today, meh aku ceritakan pasal fungsi Long Bra PB ni yea...

Fungsi Long Bra - Bahagian Hadapan


A- Rawan keluli memori berfungsi untuk menetap dan menyokong payu dara.

B- Lace 'Cup' mempunyai keanjalan supaya dapat mengelakkan payudara dari melimpah keluar. Untuk ibu yang menyusukan bayi, hanya tarik kebawah untuk mengeluarkan isi payudara. Tindakbalas ini mengelak dari payudara jatuh. F.I.R. juga terdapat disini, air susu tidak akan menitis-nitis atau berhenti kerana ia akan mengoptimumkan perkilangan, di mana air susu tidak berlebih dan tidak juga berkurang.

C- 2 batang keluli bermemori (kiri dan kanan di tulang rusuk) berupaya untuk menyelaras dan membentuk kontur badan. Badan akan terbentuk menjadi kon shape disini. Anda akan kelihatan mantap di sini.

D- Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian depan coli dapat menyelaras perut yang buncit lalu meninggikan kedudukan kontur payu dara. F.I.R. paling banyak di sini untuk pembakaran lemak yang maximum keatas perut yang buncit disini.


Fungsi Long Bra - Bahagian Belakang
A- Kedudukan dan bentuk tali yang tidak mudah jatuh (kebanyakkan jenama lain akan gagal disini). Tali ini tidak menganjal bertahun-tahun lamanya. Tidak berbekas seperti anda memakai bra biasa. Keselesaan sepanjang hari. Tali bra yang boleh diketatkan atau dilonggarkan ikut keselesaan masing-masing.

B- Rekaan bentuk "U" pada bahagian belakang coli bukan sahaja dapat menyerlahkan pandangan kurus (lemak akan menjadi tipis disini) dari belakang badan anda, ia juga mempercepatkan pembentukan (shaping) di belakang badan, dan juga menambah kontur bahagian belakang. Lemak yang tebal, ajaibnya akan hilang sebaik sahaja anda memakai secara peraturan disini.

C- Rekaan 3 laras cangkuk membolehkan anda membuat penyelarasan yang sesuai. Bila anda berubah ke cangkuk terakhir, TAHNIAH! Memang banyak perubahan sudah berlaku ke atas anda.

D- Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian belakang coli dapat menutupi bahagian belakang badan, dapat menyelaraskan lebihan lemak pada bahagian belakang, turut mengatasi masalah berbadan besar. Lemak-lemak d isini akan mencair dan dibakar tanpa sedar. Jika anda gemuk, anda akan kelihatan ada 'cutting' di sini- 5 minit 'instant result'.

Anyway, banyak lagik fungsi long bra nie. Kalau notis, cup long bra nie tak bulat, tapi berbentuk pyramid, sebab untuk memberi peluang untuk puting breast kiter bernafas. And selain daripada itu adalah untuk mencerahkan puting kiter. Seriously. Dah jadik macam anak dara semula...:)

So, ladies, tunggu aper lagi...:) Tukar jer bra yang you all ader tue kepada long bra. Confirm you all akan puas hati dengan bentuk breast you and your hubby lagik sayang pada you all...:) Berbaloi sangat-sangat...

Apa tunggu lagi.....Cepat grab 1 set now...

CALL ME PLEZZZZZ @ 0126580350


2 comments:

ayeesha anna said...

menarik sgt long bra nih...tapi mamaleesya dah kurus sgt pula...nak gemukkk, org laen nak kurus, mama nak gemuk bole?

Mrs Hakim said...

set PB ni tak semestinye utk org gemuk nak kurus je mamaleesya..orang yg kurus pakai PB pon boleh juga...untuk kesihatan badan..heehhehe...nak gemuk ke??? mkn je lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...