CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 18

SEGMEN BLOGGER PANAS : PUNYAI 1000 - 1500 FOLLOWER


Haa...ni first time aku nak joint segmen dari Otai Blogger SeMalaya ni...sape lagi kalau bukan Ben Ashaari. Dulu aku selalu tengok and baca N3 blog die... Ada blog sendiri pon macam DIANAKTIRIKAN...Tak pandai lagi nak joint mana-mana N3 nad GA. So, bile aku dah ade blog yg baru (yang sekarang ni lah), aku pon rajinlah jugak and joint mana-mana segmen or GA dari blogger2 lain.

Ekceli aku dh terlepas segmen untuk "Segmen Khas Untuk Blogger Baru : 100 Follower Ke Bawah". Nasib baik En Ben open lagi segmen ni tapi sampai mlm ni jelah...

So, pada sape2 yang nak joint segmen ni, klik je link yang aku bagi kat bawah ni ye...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...