CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 18

HADIAH TAHUN BARU...!!!!

Hadiah tahun baru????? Eh, tahun baru pun de hadiah ke??? Mestilah ada...dengan ini aku umumkan hadiah tahun baru dari EN SUAMIKU yang tersayang lagi terchenta.... Pe die???

*
*
*
*
*
*
*
*

Pe die hadiah tu????

*
*
*
*
*
*
*
*

Ni Haaaaa......

*
*
*
*
*
*
*
*

Electric Oven Cornell


La....Oven pon nak kecohhhh!!! Hello...ni blog aku..aku punye suke la nak kecoh ape pon!!

Hati berbunga riang bile En Suami mengofferkan diri nak sponsored oven yang sememangnye menjadi dambaan buat diriku semenjak sekian lama....

Mata meliar carik yang mana berkenan...Kuar masuk kedai dekat 4 kali...Tak jadi2 ambik silap2 tarik balik offer yang dibagi...End upnye masuk Parkson East Coast Mall..terus pilih brand Cornell ni..Cokia ke tak cokia asalkan aku ada oven..

Depan salesgirl aku berikrar janji...

" Bee, Ummi janji rajin masak lagi pas ni..."

Berbalas ikrar oleh suamiku...

" Jaga kalau tak masak....Abang letak kasut dalam oven tu nanti...."

Hahahahahhaha....kasut pun nak letak dlm oven ke??? Ishishish...

Jadi bermulalah episod aku mengerjakan oven tu..Tak boleh kata takde oven pas ni..Sebab sebelum ni kalau suami aku kata:-

S : "Ummi tak penah pun wat kek"

I : "Nak masak kat mana bang ooiiii!! Oven takde..."

S : "Bile nak wat chicken grill????"

I : "Boleh je grill....grill atas kuali lah... Oven mana ade!!!!"

Dengan ini bermulalah misi aku menjelajah segala mak nenek blog carik resepi yg boleh dimasak menggunakan oven ni...

Pertama kali dapat oven, rajinnye terlebih pulak...hehehehehehe





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...