CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 27

SOUFFLE...OH SOUFFLE...

Sape penah makan SOUFFLE angkat tangan!!! Souffle??? Menatang ape tu??? Souffle tu makanan omputih, senang cakap macam kek cawan lah...Nape tetibe post pasal SOUFFLE ni?? Ni semua pasal rancangan realiti masakan kat Channel 711 - MASTERCHEF.

Aku dgn hb suka tgk cerita ni..dengan perangai masterchef 3 org tu, Ramsay, Joe n David.



Kalau Chef Ramsay ni tahu dah perangai die yg main cakap lepas je...dah agak karakter die mcm mane. Penah tegur sorang mamat tu - Mike nama nye..

"Triffle yang awak buat umpama air kumbahan dalam longkang!!!" 

Kalau Chef David ni cool je orangnye...Masih ada hati perut lah kalau nak komen tu..Tapi kalau Chef Joe, dengan sekali pandang n komen je, boleh hancur makanan tu..Buatlah cantik n sedap mana pon, Kalau dia rasa tak sedap, tak cantik..pakcik ni boleh humban terus dalam tong sampah...adehhhhh...kalau aku, mahu dah menangis kat situ.

Haaa...berbalik pada SOUFFLE tadi..It was started from challanging between WHITNEY and SHARON. That time diorg ni kena wat Choclate Souffle...Time beat tu, masing2 tunjuk souffle yg diorg wat..Sampaikan aku kecur liur tgk souffle Whitney tu..dah lah cantik, gebu, sedap lak tu..Ni MASTERCHEF 3 orang taw yg cakap...bukan aku yg cakap, aku tgk pon dh tahu sedap, ni kan pulak nak merasa...alamakkkkk!!! Macam terasa sedap je kat tekak ni..hehehehehe. End up nye aku n hb pun duk google lah mana nak dapat Souffle ni..Ha, ngko sampai macam tu sekali penangan souffle tu...

Cube tgk souffle2 ni....sedap kan????




Souffle Coklat mcm ni lah yg Whitney buat...


Alangkah sedapnye dimakan bersama coklat sos...nyummmyyyy....




2 comments:

kim said...

yummy....biler aci bole buat cm ni?

Mrs Hakim said...

buat tu tidak....seb susah la...tgh nak cari la ni mana de jual souffle..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...